fbpx

5 viga sotsiaalmeedias turundamisel ja kuidas neid vältida

Sotsiaalmeedia turundus on tänapäeval üks olulisemaid turunduskanaleid, kuid selle kasutamisel tehakse ka palju vigu, mida tuleks vältida. Selles blogipostituses räägimegi levinumatest vigadest, mida ettevõtted teevad sotsiaalmeedia turunduses ja kuidas neid vältida.

Viga 1: Selge sihtgrupi puudmine

Üks suurimaid vigu, mida ettevõtted sotsiaalmeedia turunduses teevad, on see, et nad ei ole piisavalt selgelt määratlenud oma sihtgruppi. Selle tulemusena võib turundusstrateegia olla ebaefektiivne ja raisata ettevõtte ressursse. Määratle oma sihtgrupp võimalikult täpselt ja kohanda oma turundusstrateegia vastavalt sellele.

Viga 2: Liiga müügikeskne sisu

Teine levinud viga on see, et ettevõtted keskenduvad liiga palju müügile ja reklaamile sotsiaalmeedias. See võib olla tüütu ja häiriv ning põhjustada jälgijate kaotust. Selle asemel peaksid ettevõtted keskenduma sisule, mis pakub väärtust ja huvi oma jälgijatele. Näiteks võib jagada kasulikke nõuandeid, huvitavaid fakte või inspireerivaid lugusid.

Viga 3: Vähene aktiivsus

Sotsiaalmeedia turundus nõuab pidevat aktiivsust ja tähelepanu. Kui ettevõte ei ole piisavalt aktiivne, võib see kaasa tuua jälgijate kaotuse ja vähendada nende kaasatust. Postita regulaarselt ja hoia oma jälgijatega suhtlust. Samuti on oluline jälgida oma sotsiaalmeedia kanaleid ja reageerida kommentaaridele ja sõnumitele.

Viga 4: Vähe visuaalsust

Sotsiaalmeedia on visuaalne platvorm ja seetõttu on oluline, et ettevõtted kasutaksid piisavalt visuaalset sisu. Kui ettevõte ei kasuta piisavalt pilte ja videoid, võib see samuti kaasa tuua jälgijate kaotuse. Kasuta kvaliteetseid pilte ja videoid ning loo visuaalselt atraktiivset sisu.

Viga 5: Interaktiivsuse puudumine

Sotsiaalmeedia on kahepoolne suhtluskanal ja seetõttu on oluline, et ettevõtted oleksid piisavalt interaktiivsed. Pead olema suhtlusele avatud ja jälgijate tagasisidele reageerima.

Kokkuvõte

Sotsiaalmeedia turundus on tänapäeval üks olulisemaid turunduskanaleid, kuid selle kasutamisel tehakse ka palju vigu, mida saaks lihstasti vältida. Selles blogipostituses rääkisime levinumatest vigadest, mida ettevõtted teevad sotsiaalmeedia turunduses ja kuidas neid vältida. Oluline on määratleda oma sihtgrupp, keskenduda sisule, olla piisavalt aktiivne, kasutada piisavalt visuaalset sisu ja olla piisavalt interaktiivne. Kui neid vigu vältida, on sotsiaalmeedia turundus suurepärane vahend oma ettevõtte kasvatamiseks ja edendamiseks.

Jaga seda postitust

Loe ka teisi blogipostitusi

Turundusmeister OÜ
Jõgevamaa, Vaimastvere
Registrikood: 16794551

Jälgi meid ka sotsiaalmeedias!
Scroll to Top

Soovid viia oma Turunduse uuele tasemele?
Võta meiega ühendust